Rabu, 28 November 2012

BBMMMMC

BUDAK-BUDAK MAIN MASAK-MASAK MASA CUTI

Bila cuti saja projek masak-masak berjalan aktif.Kali ni banyak projek telah diambil alih oleh cik Kakak selaku ketua pasukan merangkap ketua kebersihan dan Izzah sebagai pembantu kanan. Abang sebagai pembantu kiri dan adik-adik yg lain sebagai tukang sorak. Bagus..bagus..walaupun masih ada kekurangan di sana-sini tapi memadailah as a beginner .

Yang penting sekarang emak ada banyak masa untuk menambah lemak berblog dan berfb..yahuu !!

Kek pisang sempoi..sedap jugak rupanya pisang tu tak di blend sebaliknya hanya dihancurkan dgn pelenyek saja..bila dikuyah tergigit pisangnya..walla..!
Pagi-pagi bila bangun tidur terdengar bunyi kelentang-kelentung kat dapur tu tandanya ada projek under construction..jangan kacau..turun pelan-pelan dan terus puji ...Wow!! bestnya..! sedapnya spaghetti cabonara ni..! pandainya korang masakkk....*senyum lebar sambil betulkan senduk terlentang tu dan buat-buat tak nampak  saja dengan penapis atas meja..

Nescaya pada malam hari ada yang pula yang gulung sushi sebab aura pujian biasanya membara sampai malam..fuh! Cerdikkan kalau kita tau teknik membodek memuji ni..? (-_-)' Cerah masa depan.

 Terima kasih Ketua pasukan yang garang dan pembantu kanan

 Pembantu kiri yang kadang-kadang pengelat dan sangat pandai membuat sepah

Tukang sorak yang hebat
BRAVO !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan